30 czerwca 2013

PANNA MANNA CHOCO

Blog ostatnio trochę zaniedbałam, ale miałam dużo spraw do załatwienia i nie dałam rady tutaj zaglądać.. 
Ale sesja zaliczona i jeden problem z głowy, został mi tylko egzamin dyplomowy w październiku i kończę swoją długą edukację :) 
Póki co zapraszam na szybki i zdrowy deser :)


Panna Manna

1/2 szklanki kaszy manny

50 g czekolady gorzkiej min. 70% 
1 szklanka mleka
1 szklanka wody
kilka tabletek Stewii


Mleko, wodę i stewię zagrzać w garnuszku z grubym dnem (nie gotować, powinno być gorące). 
Ciągle mieszając dodajemy stopniowo kaszę, gotujemy 2 minuty. 

W międzyczasie rozpuszczamy czekoladę w kąpieli wodnej, następnie dodajemy do kaszy i dokładnie mieszamy.

Przelewamy do foremek na muffinki (babeczki).

Odstawiamy do ostygnięcia i następnie wstawiamy do lodówki do zastygnięcia.

Podajemy z ulubionym musem owocowym.

Smacznego :)


Desery z truskawkamiNakarm Cukrzyka latemDietetyczne słodkości

3 komentarze:

  1. O ile wiem, do akcji "dla cukrzyka" miało być bez pszenicy, a manna to kaszka pszenna, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale miało być bez mąki pszennej ;) Organizatorka zaakceptowała przepis, więc nie widzę problemu :)

      Usuń
  2. Dziękuję za super akcję i zaproszenie! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się opinią na temat przepisu! Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie :)