13 grudnia 2012

FILET NADZIEWANY PIECZARKAMI I MOZZARELLĄ

Ostatnio czasu nie mam za wiele, do tego co weekend szkoła i terminy gonią. 
Nie gotowałam bo w zasadzie nie było dla kogo gotować, do dziś ;)



Filet nadziewany pieczarkami i mozzarellą

2 filety z piersi kurczaka 
200g pieczarek
1/2 kulki mozzarelli light 
1 cebula
sól, pieprz
imbir, bazylia, papryka
1 łyżka oliwy

Kurczaka rozbijamy ma cienkie płaty, nacieramy z obu stron imbirem, papryką i bazylią, odstawiamy do lodówki na 30 minut.
 Mozzarellę kroimy w plasterki, a cebulę i pieczarki w kostkę i podsmażamy na oliwie.
Na fileta kładziemy po 2 plasterki sera, na ser wykładamy pieczarki, następnie kurczaka zawijamy w roladki.
Każdą roladkę zawijamy w folię aluminiową (błyszczącą stroną do wewnątrz).
Piec w 180 stopniach ok 20 - 25 minut 
(5 minut przed końcem odwijamy folię, pieczemy aż się zarumieni).

Podałam z kuskusem i sałatą:


 Sos czosnkowy
1 mały jogurt naturalny
1-2 ząbki czosnku
sól, pieprz, zioła
świeża natka pietruszki

Czosnek wyciskamy do jogurtu, doprawiamy do smaku i mieszamy.

 Sałata z pomidorami

kilka liści sałaty
kilka suszonych pomidorów

Sałatę rwiemy na mniejsze kawałki, pomidory kroimy w plasterki, mieszamy z sosem czosnkowym.

 Smacznego :)


6 komentarzy:

  1. Super pomysł na apetyczną, soczystą, nadziewaną pierś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej uwielbiam takie rzeczy mniam ....
    Ciekawe pomysły masz :)
    zapraszam do siebie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychaaa, właśnie robiłam na obiad! Polecam wszystkim Paniom do wypróbowania :) na pewno będę robiła to często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po przeczytaniu podoba mi się przepis. Jutro mam gości na obiedzie więc zrobię nadziewane filety. Dzięki za fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się opinią na temat przepisu! Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie :)