12 grudnia 2012

SCONES NA SŁONO I

Scones - podejście pierwsze - podpatrzyłam je u Darii autorki Smacznie Zdrowo Kolorowo
Gdyby nie moje kombinowanie z mąką pewnie wyszłyby takie jak mają wyjść :) 
Bułeczki trochę twarde (można nimi zabić ;), w zasadzie to mi wyszły duże kruche ciasteczka na słono ;) 


Mój przekombinowany przepis

3/4 szklanki mąki żytniej razowej (typ 2000)
1/4 szklanki mąki pszennej (typ 550)
2 łyżeczki proszku do pieczenia
 2 łyżki masła
2 łyżki jogurtu naturalnego
szczypta soli
bazylia
kilka pomidorków suszonych

Suszone pomidory kroimy w plasterki. Mąkę mieszamy z proszkiem, dodajemy sól, bazylię, pomidory, masło i jogurt. Wyrabiamy aż będzie odchodzić od ręki. Formujemy 4 bułeczki.
Piec w 160 stopniach ok 20 minut. 

Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się opinią na temat przepisu! Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie :)