14 grudnia 2012

SCONES NA SŁONO II

Drugie podejście do Scones z bloga Darii z suszonymi pomidorami i bazylią, tym razem troszkę za długo w piekarniku, ale wyszły kruche i mięciutkie w środku :)



Scones z suszonymi pomidorami 

3/4 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej 3 zboża
1/4 szklanki mąki żytniej razowej (typ 2000)
2 łyżeczki proszku do pieczenia
 2 łyżki masła
2 łyżki sosu czosnkowego
szczypta soli
bazylia
kilka pomidorków suszonych

Suszone pomidory kroimy w plasterki. Mąkę mieszamy z proszkiem, dodajemy sól, bazylię, pomidory, masło i jogurt. Wyrabiamy aż będzie odchodzić od ręki.
Formujemy 4 bułeczki. (wyszło mi 5 bułeczek)
Piec w 160 stopniach ok 15-20 minut. 

Podałam z twarożkiem z rzodkiewką i łososiem.

Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. cieszę się, że smakowały!
    ja również muszę powtórzyć takie śniadanko i zrobię wlaśnie bardziej na wytrawnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie łososia i suszonych pomidorów, muszę zrobić takie bułeczki!

    świetny blog, bardzo lubie takie pyszne i zdrowe przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja będę dzisiaj robić te bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się opinią na temat przepisu! Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie :)