5 maja 2013

MAKARON Z WĘDZONĄ MAKRELĄ

Dziś zapraszam na ostatni (w tym tygodniu) przepis na pyszny i sycący makaron :)



Makaron z wędzoną makrelą

200 g makaronu kokardki
1 wędzona makrela (około 250 g)
2 duże łyżki serka Bieluch
(light nie polecam)
1 mała cebula
 1 łyżeczka oliwy/oleju
1/2 pęczka natki pietruszki
sól i pieprz do smaku

 Makaron gotujemy al dente. 
Makrelę oczyszczamy z ości i rozdrabniamy na mniejsze kawałki. 
W międzyczasie wlewamy do woka oliwę i podsmażamy cebulkę, dodajemy ugotowany makaron i mieszamy.
Dodajemy serek, doprawiamy do smaku i znów mieszamy. Na koniec dodajemy oczyszczoną makrelę, chwilkę smażymy, mieszamy i gotowe.

Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kokardki:-)) Z makrelą jeszcze nie jadłam i chętnie go wypróbuje . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12 maja, 2013

    mmm, w sam raz na piąteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis :) wypróbowałam i jestem zadowolona. Nigdy nie jadłam makreli w takiej wersji ale jest pychaaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest czytać takie komentarze! Cieszę się, że smakowało! Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się opinią na temat przepisu! Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie :)