25 maja 2013

PEŁNOZIARNISTE GOFRY Z MASŁEM ORZECHOWYM I BANANEM

Poprzednie gofry były z jaj i mąki, a te są wegańskie z pysznym masłem orzechowym :)
Jedyna między nimi różnica to taka, że te są mniej chrupiące..
Po oryginalny przepis odsyłam na Puszka.pl

 

Pełnoziarniste gofry z masłem orzechowym 
(6 sztuk)

1 szklanka mąki pełnoziarnistej 3 zboża
1 szklanka mleka owsianego
2 łyżeczki słodzika Stewia w proszku
1/2 łyżeczki sody
1 łyżeczka oleju 

Wszystkie składniki miksujemy na gładką masę, powinno mieć gęstą konsystencję.
Ciasto wylewamy partiami na rozgrzaną gofrownicę i pieczemy (około 6 minut - zależy od gofrownicy). 
Studzimy pojedynczo na kratce.

 Do dekoracji: 

500 g twarożku 
1 łyżeczka słodzika Stewia w proszku
1 łyżeczka esencji waniliowej 
banany 
masło orzechowe 

Twarożek ubijamy na wysokich obrotach, dodajemy słodzik i esencję - ubijamy do połączenia składników - odstawiamy do lodówki. 
Upieczone gofry podajemy z twarożkiem, pokrojonym bananem posmarowanym masłem orzechowym.

Smacznego :)

3 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się opinią na temat przepisu! Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie :)